onsdag 13 juni 2012

Så sakteliga back on track...

Nu har jag haft ett så långt uppehåll från bloggen att jag knappt minns hur man gör - har i alla fall börjat med att använda mig av typsnittet Helvetica, tyckte det passade av någon anledning...
Och nog har det varit ett litet helvete sedan sist, men jag är på uppgång nu, även om det fortfarande kommer svackor. Vad som hänt går jag inte in på, vissa av er vet ju redan.

Hur som helst så har jag saknat detta skrivande, älskar ju att sätta mina ord på pränt, men orken har saknats och nog tolkar jag det åtminstone själv som ett friskhetstecken att jag nu känner lusten igen!

Detta blir ett försöksinlägg för att försöka komma underfund med alla funktioner, och förhoppningsvis blir det roligare och mer läsvärda inlägg framöver.

Ska se iaf om jag lyckas lägga in en låt också innan jag sätter punkt för idag.

http://www.youtube.com/watch?v=oyDT828gmFc

1 kommentar:

  1. Hoppas det blir fler rader framöver! Jag kollar in dig litet då och då! Ha det riktigt gott! Kram!

    SvaraRadera