söndag 29 augusti 2010

Award

A-C har gett mig en Blogg-Award som jag blir både rörd och lite generad över. Tack snälla rara du!






Denna Award skickar jag nu vidare till följande 7 personer vars bloggar jag flitigt följer och som jag tycker är värda en Award: Maria, Anne, Gunsan, Ulla, Skatan, Skogsnuvan och Victoria. (Du skulle ha fått en du också A-C, det vet du!).

Och här förväntas jag tydligen berätta 7 saker om mig själv också...

  • Jag avskyr ormar, spindlar, fladdermöss och maskar
  • Jag tror på ödet, inte på något annat
  • Jag har ett morgonhumör som inte är av denna världen om jag inte får kaffe
  • Jag tycker om människor som inte tar sig själva på blodigt allvar utan har självdistans
  • Jag har två ärr, ett i pannan och ett i ena örsnibben efter olyckor som barn
  • Jag kör bil bättre än de flesta män
  • Jag upphör aldrig att förvånas över saker och ting



2 kommentarer:

  1. Klart du kör bättre än män som inte har körkort.Ormar är söta och mysiga. kram

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Den är du värd, tycker ju att du skriver väldigt bra och intressant om mycket som man tänker på men inte får på pränt.

    Tack för det Lise-Lotte att du tänkte på mig ;-)

    Jag gillar inte heller speciellt mycket spindlar. De kan man vara utan, men man måste väl tänka på alla dessa djur som lever på dem =)
    Kram
    //AC

    SvaraRadera