söndag 29 augusti 2010

Så där ja...

... nu har jag gjort det igen, fixat en sak och fördärvat en annan!! Försökte mig nämligen på en liten "ommöblering" i min blogg och det gick ju inte helt enligt planerna utan resulterade i att nu är alla Youtube-klipp borta...

En väldigt frispråkig (och nu är jag alltså generös till sinnet när jag använder just det ordet) person, här kallad X, sa en gång till mig "Ge f-n i att ge dig på saker om du inte är 100% säker på vad du håller på med!". Ha! Jovisst... När man gång efter gång fått en blick från just X som fick en att önska sig långt, långt bort var gång man ställde samma fråga mer än en gång så slutade man ju till sist fråga och försökte själv istället, och då blev det förstås galet ibland men det är ju av misstagen man lär sägs det ju. (X själv måste väl ha varit fullärd redan från födseln - vilket unikum!). Och det var nog ungefär vid den tidpunkten i mitt liv som jag började tycka att det kändes jobbigt att be andra om hjälp vad det än gällde. Kan själv... tjurig som en barnunge! Och det sitter i fortfarande...

Så nu kära läsare jag tänker jag ge mig i kast med att försöka lösa problemet med de försvunna klippen och jag tänker inte be om er hjälp, men råd kan jag förstås ta emot utan att ha bett om dom... ;)

4 kommentarer:

  1. Vad jag kan se så är nu alla klippen utom ett tillbaks igen, och fråga mig inte hur jag gjorde för det har jag ingen aaaning om...

    SvaraRadera
  2. :-) Bra kvinna reder sej själv!
    Kram Gunsan

    SvaraRadera
  3. Kvinnor kan, när dom vill*L* kram

    SvaraRadera
  4. Herregud, om man bara hade gjort sådant som man är 100% säker på att man vet hur man gör så skulle man ju fortfarande ligga i vaggan!!

    SvaraRadera