fredag 3 september 2010

Nu får jag nog ta och sansa mig!

3 timmar (3 timmar!!!) har jag nu suttit och budat på Tradera...

Har shoppat på Tradera tidigare, men inte som idag! Hittade något som kallas "sista chansen" där tiden för budgivningen snart går ut och där bara fastnade jag... och slogs med näbbar och klor för prylar jag inte hade en susning om att jag behövde. Helt otroligt! Så nu är det bara att gå in på min Internetbank och betala...

Fast jag har faktiskt fyndat också!! Fast jag tänker inte berätta vad... Kan ju kanske bli lite presenter framledes... Har ju några tuffa månader framför mig från mitten av november till början av februari med tre barn som fyller år, och som om inte det skulle räcka så blir det även julafton mitt i alltihop.

Planering, planering?! Så helt fel var det kanske ändå inte :)

3 kommentarer:

  1. Julklapp, ja gärna. Kram på re.

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrigt lagt ett bud på nåt på Tradera,men jag vet folk som fyndat rejält. Så grattis t dina fynd :-) Det var nog meningen att du skulle bjuda idag.
    Ha de gott. Kram Gunsan

    SvaraRadera
  3. Har precis som Gunsan aldrig lagt något bud där. Går det som du säger törs inte jag in där än ;D Måsta ha lite pengar först.
    Bra att vara ute i god tid med presenter bara man inte glömmer bort dem. Mamma min hon var alltid förutseende men det hände faktiskt att hon hittade presenter hon köpt långt efteråt eftersom hon glömt de ;-)

    SvaraRadera